Myrra i Uppsala

I Uppsala hittar ni Myrra 1 trappa ner i S:t Persgallerian mitt i stan på gågatan. Butiken ägs av Jenny Olofsson som drivet den sedan mitten av 2006. Myrra var tidigare en kedja som fanns på fler orter i Sverige. 


Tre glada tjejer, Jenny med personal

Jenny, som är en Uppsalatjej, är otroligt glad och positiv. Hon har alltid tid för sina kunder och det trevliga sättet smittar av sig. 
För oss är det toppen att ha en så pass stor kund som Myrra på "hemmaplan". Eftersom Jenny valt att ha mycket Ib Laursen produkter, så får vi en bra värdemätare på vad konsumenterna tycker, inte dumt.
För oss är det alltid kul och trevligt att träffa hela gänget på Myrra, vare sig det gäller införsäljning, eller att vi bara glidit in då vi är på stan.


Entrén till Myrra i S:t Persgallerian.                                  Juldukning!

Så när ni är i Uppsala, så är det bara att bege sig ner i gallerian S:t Per och njuta av allt på Myrra. Här hittar ni alla de kända märken av heminredning och en del annat bra att ha!!


I morgon är det julafton, hoppas ni får många klappar från någon av våra kära kunder, era favoritbutiker!

Ha det gott i stugvärmen och njut av glöggen! 
God Jul!
// Thomas

                                             

Kommentarer
Postat av: Madame Nyberg

Tack för den fina hälsningen på min blogg.

Ja, nu börjar det dra ihop sig till Kalifornien.

Längtar!

Ha en himla fin nyårsafton och hälsa dotra så gott.

Kram-Kram

Anna-Lena

2009-12-26 @ 22:56:21
URL: http://madamenyberg.blogspot.com
Postat av: Kristina Simonsson

Oh så köpsugen jag blir när jag kollar er blogg. Nu skall jag försöka hitta var man kan hitta era försäljare neråt småland

ha det bra!/Kristina

2011-02-06 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: