Lite julbilder från Ljuvliga Hem

Visar lite jul hos Ricci i Hammarby sjöstad.



De här fina glasflaskorna är superfina att ha småblommor i till våren,
de har bara märkningen no:1-4.


Det är riktig julstämmning här i butiken.



Ni fattar hur gott der luktar här.



Different design´s fina trähjärtan.



Mina favorit kulor hos oss på Ib Laursen, knottriga i pärlemorfärg.






De här är mina "killar" ser i alla fall ut att vara killar. Gillar dom i vilket
fall.



En del av godis utbudet i butiken. Smaskens!


Thomas och jag vill önska Er en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR

Kram Lena

Kommentarer
Postat av: Vita drömmar och choklad

Hej!

Lånade några bilder av er till min blogg. Hoppas det är ok?

Julkramar /Milla

2010-12-23 @ 14:09:42
URL: http://vitadrommarochoklad.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej Camilla! Det är helt ok! Ha en fin jul.

Kram Lena

2010-12-23 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: