Nytt besök hos Cotton & Concrete

En liten visit i Globengallerian, hos Cotton & Concrete hann vi med under veckan. Det är så mysigt att komma ut till butikerna och få lite inspiration till julklapps inköp, och som så ofta så ser jag att det mesta skulle som vanligt passa utmärkt hemma hos oss.



Den här vita vore inte dumt att få i present i jul, ser gosig ut! Nyårs-
fin kanske.



Helt underbara!!!! Vill ha,vill ha!!!!


Hos Helena är det mer "presenter" till sig själv samt att ge bort till andra än själva julpyntet att handla.  Nu menar jag inte att det inte finns pynt, men det är inte såååå mycket av det!!!



Underbara sjalar på en snygg ställning.



Dessa söta kaniner!!!! Skåpet går inte av för hackor heller :)


Nu ska jag fortsätta med julstöket!! Hoppas fortfarande på ett underverk, hyfsat billig resa till värmen istället för jul hemma. :)

Kram // Lena






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: