Broarne

En av sommarens första riktigt fina dagar så var Thomas och jag på besök hemma hos Ann-Marie och hennes familj. De är dom som driver den välkända nätbutiken Broarne.
Det var verkligen Bullerby känsla när vi kom fram.


Ni fattar nog vad jag menar.

Hon hade precis fått en leverans med fina vaxdukar, som hon höll på att fotografera, så de ligger nog på butiken nu. Knäppte faktiskt inga kort på dom, dumt nog.
Däremot gick jag runt på gården och fotade.


Hittade ett rejält växthus att både koppla av i och driva upp nya plantor.


Här trivs både djur och människor. Det kan jag förstå!!




Vi är riktigt glada åt att ha Broarne som kunder hos oss. Det är en nätbutik med ett stort sortiment av olika inredningsprylar, gärna med funktion, inte bara snygga.




Visst är det fint hos Ann-Marie! Hoppas att få komma på besök fler gånger. Man ville bara "flytta" in.

Ha det bra i värmen // Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: