Presenterian i Jakobsberg

I februari, öppnade Anette sin butik i Jakobsbergs centrum. Vi har inte haft möjlighet att besöka den förrän nu för några dagar sen. Men eftersom vi har haft tät kontakt med Anette via mail och telefon så kändes det som om vi var vänner sen länge.


Nej, den här damen är inte Anette :)


Rätt gissat, här är hon.

Som ni ser säljer Anette även te och kaffe. Nu under de varma dagarna så har hennes kunder blivit serverade isvatten. Anette har service ut i fingerspetsarna.


Anettes tanke är att det ska ske förändringar i butiken hela tiden.



Det är ett stort sortiment med allt från tunikor, hemtextil, husgeråd och presentartiklar.


Ja ni får ta en tur dit.

Vet att Anette tar emot er med värme och glatt humör. Vi hade en mycket glad stund tillsammans, den slutade tyvärr med parkeringsböter, men vad gör det vi hade ju så trevligt!!

Ha en trevlig helg Lena

Kommentarer
Postat av: Anette på Presenterian

Hej Lena och Thomas! Jag fick denna adress på Formexmässan, vad gulligt ni skrivit om mig och min butik! Jag visste inte om parkeringsböterna, fy vad tråkigt! Man får ju stå tre timmar fritt men vi hade så trevligt så att jag totalt glömde bort att påminna om att flytta på P-skivan. Förlåt! Nu finns en länk på min hemsida till er och jag ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. Kramar, Anette

2010-08-17 @ 13:43:41
Postat av: Lena

Hej! Tack själv, du är ju helt underbar Anette! Ja böterna hade vi glömt, det är sånt som händer, ibland när vi är i Stockholm så vet vi att det blir böter men vi får helt enkelt ta det. Hoppas på en god försäljning för dig och ta det lugnt med din hand!!



Kram Lena

2010-08-18 @ 11:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: