Sockerklaras i Sävsjö

1:a oktober öppnar Ida Olofsgård sin butik Sockerklaras i Sävsjö. Vi gjorde ett heldags besök hemma hos henne i förra veckan. Jag tror att ni kommer att få se en helt fantastisk butik när hon öppnar, hennes hem var helt otroligt fint! Ida själv var lika fantastisk, mjuk och behaglig till sättet. Ni kommer att märka det när ni besöker hennes butik.

Eftersom vi inte kan visa butiken så kommer det lite bilder från Idas hem, se och njut. Önskar bara att vi var bättre på att fota.


Här visar Ida en skål som hon skulle vilja att vi tog fram!


Syns att Ida älskar att gå på loppis :)


Tänk att få gömma den där tv:n så snyggt.


Gästrummet är så härligt.


Kolla in bänken!


Tycker att hon har känsla för detaljer!







Tror att ni förstår vad jag menar, vilken känsla.

Vi längtar till att få åka ner till henne och se vad hon har åstadkommit så fort hon har öppnat.

SÅ MISSA INTE SOCKERKLARAS ÖPPNING den 1:a okt.

Kram Lena

Kommentarer
Postat av: carin

Jag va där i fredags 23 september för första gången. det är världens mysigaste lilla butik med massa fina saker och kanon gott te, Jag kan starkt rekommendera den här butiken den få ni bara inte missa när ni är i Sävsjö. Dessutom är Ida jätte trevlig. Jag kommer handla där fler gånger när jag är hemma hos mina föräldrar. jag kommer till och med lägga den längst upp på listan bland favorit butiker på min hemsida.

Hälsningar Carin från Oskarshamn.

2011-09-25 @ 09:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: