Vår fritid!

Det har verkligen varit en sommar som vi har kunnat njuta av. När vi är lediga så tar vi gärna våra golfbagar och åker ut på golfbanan. Vi är medlemmar på Söderby GK i Uppsala, en bana som har kontrakt på Nordea tour i ett antal år. Välskött, med en bra restaurang.


Ett av mina favorithål, hål 14 en par 3:a. Visst är det vackert!

Det är för det mesta avkopplande att vara ute och spela. Det händer väl ibland att jag vill slänga alla klubbor i närmaste vatten, men det går över och sen vill jag ut igen.


Thomas har precis slagit ut sin drive! Perfekt!

Under värmeböljan som varit har vi spelat i gassande sol, då det varit 32-34 grader i skuggan. Då vet man att man lever. Men det är härligt att värmen har hållt i sig så länge.


Min dotter Mikaela, hennes pojkvän Tom och jag på Öregrunds GK.


Dags att putta!


Så här mysigt kan man också ha mellan slagen :)

Vi träffade ett trevligt par i söndags då de spelade på vår bana. Vi hade en så trevlig runda, så vi beslutade oss för att åka till Bodaholm i dag och spela tillsammans. Det var minst lika trevligt idag. Vi avslutade med en fika uppe vid klubbhuset!


Benny, Lena och Thomas, så glada är man efter en bra runda :)

Benny vann vårt möte, men vi tror att vi kan bättre nästa gång! Det var ialla fall härligt i dag.

Kram Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: