Showroom i Ribe och resan längs Vesterhavet

Nu kommer en fortsättning på förra inlägget som jag utlovade.



Lite gulligt till barnen, det har frågats mycket efter det.



Fräcka
kuddar och Mynte i svart, var något som Thomas och jag
hade på vår önskelista. Så nu kommer det!!



Nya skyltar i massor! Den med skorna är något som stämmer på mig!



Lila är återigen en stor färg till hösten.



Lite nytt i zink!



Mer zink att glädjas åt!!



Här är våra glada kolleger från Tyskland!



Tjejerna på kontoret, längst fram har vi Susanne som tar hand om oss
i Sverige!



När mötet var slut på fredags eftermiddagen så åkte Thomas och jag upp till Hirtshals för att tillbringa pingsten där! Vi bestämde oss för att åka längs med Vesterhavet istället för att ta den snabbaste vägen ( motorvägen).

Det var så vackert, på vissa ställen hade vi havet på båda sidorna om vägen. Har ni inte åkt här så är det verkligen att rekomendera, vi blev alldeles betagna!!



Visst är det vackert?



Alla dessa fina gårdar med sina halmtak. Hade kunnat flytta in på stört!



Vet inte hur man ska beskriva det, kargt men ändå lummigt på vissa ställen.



Man kan se hur långt som helst, vilka vidder!



Trappan upp på sanddynerna leder till.....



det här minnesmärket över ett fartyg som gick under med hela besättningen. Ett härligt rostigt ankare,
alltså menar inte Thomas.



Lite skräp i kanten, annars en jättefin strand med många fina stenar, plockade en del med mig hem!



Vi provade att doppa tårna men.... vi är ju vana med 30 graders värme i vattnet, så det var inte skönt!



Här har vi Hirtshals kro, där vi åt våra goda middagar, samt drack oss otörstiga efter vår fantastiska
golfrunda på lördags eftermiddagen. Kortet är taget från vårt hotellrum, mitt på torget!



Solnedgången över hamnen, också det taget från hotellrummet!


En sak är helt säkert, det här kommer vi att göra om flera gånger. Det var så underbart och vädret höll i sig under hela vår vistelse. Längtar redan tillbaka!

Ha en fortsatt fin midsommar!!! Kram Lena

Kommentarer
Postat av: A House With A View

Vilka häääärliga bilder, både från inredningen men också från resan!!! Ser helt ljuvligt ut!! Och vilket spännande tema du har med din fina blogg, att ta med läsarna på era heminredningsresor!!! (läste om det i vänstermarginalen).



Önskar dig en fin söndag!



Stoooooooooooor kraaaaaaaaaaam aka

2011-06-26 @ 08:10:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Ett rött monogram

Det syns direkt att du är i Danmark, den sanden och husen är det något speciellt med. Roligt och höra att lila kommer i höst, och så gillar jag dina zinknyheter skarpt.

Solig kram

AnnaMaria

2011-06-26 @ 08:53:29
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.com
Postat av: Speglingar

Va roligt att du hörde av dej på min blogg. Ni har lika fina saker som förut. Barnmöblerna, kuddarna m.m. Fina bilder från ert semesterparadis. Ha det så bra och hälsa Tomas.

Kram från Yvonne

2011-06-28 @ 11:56:40
URL: http://speglingar-yvonne.blogspot.com
Postat av: carina

Åhhhh,vad nyfiken jag blir. Jag vill se mer bilder ifrån showrummet! Mycket fina nyheter!

Ni är så välkomna till mig nästa måndag!

Kramar från Carina

2011-07-02 @ 23:10:37
URL: http://minkrydda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: