En sommar titt i Hudiksvall på Ombonat!

Nu kikar vi in till Madde på Ombonat! Det passar ju rätt bra i dag när det nästan är sommar! Här är det sommar året om!!



Underbart! Tänk om vi hade haft hela sommaren framför oss istället
för bakom!



Eller hur!!



Här har Green Gate och IB Laursen "gift" sig. Det finns "äktenskaps-
tycke" !



Vilket vackert skåp att ha hemma och fylla med massor av vackra
prylar.



Klassiskt rött & vitt! Fiiiint!



Stolar uppåt väggarna :)



Den fina "havs" avdelningen!

Ja det var lite fint från Glada Hudiksvall.

Nu drar Thomas och jag till Paris, för att hämta lite inspiration och förhoppningsvis några dagar av god mat, dryck
och lite kultur!! Hoppas ha lite fina bilder att visa när vi är tillbaka!

Kram Lena

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej och tack för din fina kommentar hemma hos mig, nu hittade ju jag hit till dig och din inspirerande blogg! =)

Vilket drömjobb du har, att få åka landet runt och inspirera och inspireras - älskar Ib Laursen!



Kram

2011-10-02 @ 10:14:41
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: