Jul i Uppsala!

Vi hade en fin julafton! Promenad, snöänglar och massor med god mat! Fina julklappar fick vi!
Kvällen avslutades med en fantastisk och rogivande Midnattsmässa i vår fina Domkyrka. Där mina båda flickor var med för tredje året i kören! Så vackert, när de sjunger Adams julsång så ryser jag av välbehag.
God fortsättning önskar jag Er!! / Lena


Vårinförsäljning i Jacobsbergscentrum!!

I onsdags var jag och min äldsta dotter Mikaela på kundbesök hos finaste Anette på Presenterian! Vi hade tur i oturen att Mikaela kom hem på jullov från sköna Florida, för Thomas hamnade på en akut ögonoperation, så jag hade en chaufför och dataansvarig med mig ut!!
Det var riktigt kul att jobba tillsammans och då fick vi rå om varandra och prata om sånt som inte hinns med via Skype!!
Anette hade julfint och väldigt mycket folk i butiken' men hon har ju numera sin son Ludde som jobbar med henne, så vi fick tid att kolla in vårens fina produkter!!

Ha nu en fin helg! Kram Lena


Zumba lucia!

I går var det som bekant Lucia! Det ville vi uppmärksamma och samtidigt "överraska" våran ledare Simon!! Det kan man säga att han blev! 😃
Så här fina var vi! Det blev ett pass som var svettigare än vanligt med olika "lucia detaljer" på oss!

Ha en fin helg kram/ Lena


Årstid o Örebro!

Det finns en superfin blomsterbutik i Örebro! Den ägs och drivs av Jonas, som är otroligt duktig både när det gäller blommor och inredning. Det syns att Jonas är florist, för det är så mycket fina arrangemang överallt!
Nu är det mycket jul naturligtvis!!
Kram Lena


Säljmöte i Danmark!!

Här är en bild på ledningen och alla säljare på Ib Laursen! Nej inte alla, Norges Stein-Erik var på semester!
Vi hade trevligt den dagen som Thomas och jag var där!!

Kram Lena


Hotell Dagmar i Ribe!

Nu har vi haft en god natts sömn på vårt favorit hotell i Danmark! Ätit en härlig frukost med mycket ost! Snart dags för möte med Ib och gänget! 😃

Kram Lena


Snöovädret!!

Som ni alla säkert vet så gardet varit kaos i Sverige i dag!
Thomas och jag åkte till Arlanda tidigt i morse, för att åka till Danmark på säljmöte! Men tji fick vi, planet blev inställt så det blev till att köa i några timmar för att få resan ombokad! Så i morgon gör vi ett nytt försök!
Hoppas vi kommer dit i morgon så vi får se den nya härliga VÅRKOLLEKTIONEN! Ser verkligen fram emot det!!
Så håll tummarna i morgon!
Bilden tog vi på parkeringen på Arlanda!
Kram Lena


Jul i Kungsör!

En tidig morgon hos Pia på fina Drömvrån! Som alltid väldigt trevligt.
Hon hade gjort så julfint i butiken, tomtar och annat julpynt! De fina tomtarna kikar fram lite överallt! Gulligt!!

Kram Lena



RSS 2.0