My House

Nu har vi varit på besök hos Annelie och My House igen. Det är något speciellt med våra kunder, vi tycker att  ALLA är så fantastiska och har så fina butiker, så man kan faktiskt undra om det verkligen stämmer, är det så bra. Det är nog bättre än jag kan förmedla. Så det är bara att konstatera, VI har verkligen ett underbart jobb.


Jättefin docka att använda i skylten!

De flesta av våra butiker har numera kläder, så Annelies skyltdocka är verkligen att rekomendera. Här i butiken finns det mycket kläder och sjalar. Det kommer hela tiden in nyheter så man kan göra täta besök.


Den här skapelsen "skrek Lena köp mig" men jag stålsatte mig och får
nu endast drömma om den.


Som ni ser finns det en väldig massa olika produkter här.

Annelie är väldigt duktig på att blanda så det blir en härlig mix med varor. Föresten så säljer hon superläckra behå-band. Sen hittade jag stora tuffa ringar.


Enligt Annelie själv så var det väldigt "urplockat" på sjalar, men massor
på väg in.


Slutar med en bild på Annelie när hon arbetar sig igenom våra pärmar.


God natt och sov gott!! Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: