Grannfrun i Katrineholm

Petra blev kund till oss när hon bara hade webbutik, men nu har hon sedan en tid även en "vanlig" butik.
Vi kom tidigt på morgonen då hon inte hade öppnat ännu så att vi skulle hinna igenom så mycket som möjligt innan öppning.


Petra och Thomas jobbar på.

Det är en butikslokal som hon delar med en kompis som har barnbutiken Moccasin i halva lokalen. Det är en bra kombination, ser trevligt ut.


Lite härligt somriga handukar. Tallrikshyllor är verkligen snyggt!

Det kom in kunder i butiken fast det var stängt, och Petra tog väl hand om dem, hon är som klippt och skuren för att ha butik.


En ljuvlig tunika som jag inte har sett tidigare. Kul.

Sen måste jag bara visa en bild från Moccasin, det är på en kudde till barn som jag blev "kär" i.


Ni fattar väl!!!!!!!!!!

Nästa gång ni är i närheten av Katrineholm så gör ett besök hos Grannfrun/ Moccasin på Drottninggatan 3.

Nu ska jag sova snart det är tidig revälj i morgon.

Sov gott / Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: