Jul hos Two shabby chicks

En välkomnande entrè måste jag säga att det här är.


Här kan man ändra allteftersom årstiden förändras.


När man kommer till Thina vet man aldrig riktigt vad som händer. Denna gång var det en kund som stod högt uppe dit inte ens stegen räckte till medan Thina stod nedanför och talade om var han skulle sätta skruven. Ja, hon höll i pallen i alla fall :)


Det gäller att se hjälplös ut......... :)


Det hade blivit jul även här. En vit-silver-grönjul!! Väldigt smakfullt! 



Vackert inslagna ljus.


Olika förslag på band till zinksiffror. Nice....



Som ni ser så gillar Thina zink och silver, men är inte främmande för
att blanda upp med annat.



Än finns det någon pumpa här och där.



Växter finns det mycket av,för det ligger Thina varmt om hjärtat. Det
är en "trädgårdsbutik" med väldigt mycket inredning Under säsongen
vår/sommar så är inriktningen stor på trädgårds biten.






Som ni ser så finns bl.a. badavdelningen på övervåningen.

Ni känner ju redan till Two shabby chicks, men jag kan inte låta bli att visa små smakprov från butiken. Det händer alltid massor mellan gångerna.

Kram Lena










Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jättefin butik, får se till att man kommer förbi där någon gång. Jag mår lite bättre och jag har sagt upp mig från mitt jobb så nu är jag snart åter på Bomhus Blommor! Jag kan inte gå till ett jobb som får mig att må dåligt varje dag även om det inte blir så mycket tid på Bomhus. Så vet ni någon som behöver florist till något så vet ni var jag finns :) Här är storm idag, så man vill bara sitta inne å mysa! Ha det bra! Sara

2010-11-24 @ 15:05:42
URL: http://www.frubotanik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: