Visit hos Inredningscompaniet

Att komma till Lotta i hennes butik är verkligen ett sant nöje. Lotta är oerhört välkomnande mot både oss och sina kunder.
Vi hade bestämt möte med henne i fredags för att titta på lite vårnytt, MEN vi upptäckte när vi kom fram till butiken  att vi glömt pärmen hos en kund i Stockholm. Men Lotta är så gullig och säger att vi kan komma tillbaka i dag på hennes lediga dag. Så blev det! :)



Fint inslaget paket av Lotta!


Jag har alltid fullt upp med att prova kläderna i butiken när jag kommer, så det tar en stund innan arbetet sätter igång.



Lite kläder och smått och gott .                        Den här i grått vill jag
ha!


Alltid mycket att göra i hennes butik. Det är många stammisar som kommer in och handlar, de har lärt sig att Lotta har många fina saker i sin butik.



Visst är det smakfullt!



Härlig med lite mustigt trä bland allt vitt.



Klart att man ska använda sparken inomhus....



Lila till hösten är snyggt!



Väldigt härliga ljus i fräcka burkar!



Avslutar med lite mys!!


Ta nu och kika förbi hos Lotta.

Vi ska nu ta och åka till dottern i Florida i några veckor. Kommer nog att göra lite inlägg där bort ifrån. Kollar om jag hittar något "snyggt" att visa er.

Kramar i massor // Lena

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Jag måste bara lämna en kommentar och säga att jag blir oerhört inspirerad av ert arbete för det är i princip vad jag drömmer om att få göra! Inredning är min passion och jag studerar just nu till Kvalificerad Företagssäljare i hopp om att komma närmare min dröm. Hur har er yrkesbana sett ut? Har ni något tips på hur jag skulle kunna lyckas som ni har gjort?



God fortsättning!

Mvh Anna

2010-11-05 @ 23:16:01
URL: http://annasvitahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: