Hos tjejerna på Trivsamt

Här är gänget som huserar på Trivsamt i Sandviken.



Malin, Malin och Maggan, här vilar inga ledsamheter ska ni veta. Tonen
är hård MEN hjärtlig. Vi bara älskar att vara här!


När man kommer in i butiken är det verkligen VÅR. Det är så mycket sidenblommor, färggrannt porslin och vackra tyger så det riktigt sprakar i luften. Ni som känner mig vet att det är vad jag älskar, färger alltså.



Vad säger ni, längtar man inte till våren och sommarens utefika. Midsommar dröm :)



Grönt är skönt heter det, håller med! Malin och hennes tjejer kan det
här med dukningar, vet faktiskt inte hur många olika sådana det finns
här i butiken, många är det!! I olika stilar, så det finns något för alla.



När man har en stor butik kan man satsa en del på barnen. Malin har
alltid haft en stor fin barnavdelning.



Nyttigheter :))



Sköna handdukar till badet!!



Lilaporslin, tror det är Brukas.



Det här vet jag är SIA, tycker om........



Den här assietten är från vår Mynteserie, ser ni vad fint servetten
passar till.



Vackert, sidenblommorna som finns numera är riktigt fina.


Här hittar ni ett stort sortiment av gardiner och tyger. Sömmerska finns att tillgå om ni behöver hjälp.


En härlig butik med mycket hjärta!!!

Ut i det vackra vädret nu och njut.......... Kram Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: