Solig vintermorgon.

När vi åkte i morse stod termometern på -26 och stålande sol, det var så vackert.



Jag vara tvungen att be Thomas att stanna bilen på vår lilla väg, så att jag fick knäppa några kort.



Det här måste jag minnas, även om sommaren är min årstid. Det är så fint när det är så kallt
att grenarna på träden är vita av rimfrost. Mycket bättre med riktigt kallt, än regn och rusk.




Vi åkte ner till Linköping för att träffa en ny kund som öppnar sin sommarbutik i Maj. Därför kan ni inte få se några bilder den här gången.

Men från besöket i morgon kan jag lova massor av fina bilder, vi ska nämligen besöka Viola i Vikbolandet!!

Nu har vi checkat in på Best Western i Norrköping, får väl fira lite " Alla hjärtansdag " med lite god mat på restaurang.

Ha det gott // Lena

Kommentarer
Postat av: viola

Tack själv för ett så trevligt besök, läääängtar efter mitt bord :) ha det nu skönt på semestern, kramen till er båda, VIOLAN

2011-02-17 @ 20:27:11
URL: http://violasromantiskahem.blogspot.com
Postat av: viola

Tack själv för ett så trevligt besök, läääängtar efter mitt bord :) ha det nu skönt på semestern, kramen till er båda, VIOLAN

2011-02-17 @ 20:27:57
URL: http://violasromantiskahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: