Madame Nyberg i Valbo

Vi var på besök hos "bästaste" Anna-Lena innan mässan. Där var det uppdukat en superfin lunch åt oss. Så vi började med att mätta magen, (du är underbar Anna-Lena). Typiskt mig, så glömde jag att knäppa kort när vi åt. Sen satt vi igång med att visa den kollektionen som gäller i vår!



Dom här mattorna är något som jag gillar. Kanske ska jag köpa en!


Anna-Lena är nog en av de gladaste som finns, det märks att kunderna trivs i hennes närhet. Det är alltid mycket folk när vi kommer till henne, många är stammisar.



Kan bara gratulera Miljögården till deras fina porslinsserie, speciellt
tallrikarna, dom ar ju bara SUPER!



Butikens skyltvägg. Här har kunderna en bra överblick av vad som
finns i sortimentet.



Fint!



Kul exponering av våra jumbokoppar!


Vi är säkert snart tillbaka hos våran Anna-Lena, det brukar bli ganska ofta som vi har vägarna förbi och slinker in, kanske blir det en matta snart :)

Kram Lena

Kommentarer
Postat av: Anonym

GULLHJÅRTA!

Ni är såååå välkommen tillbaka!

KramKram

2011-02-05 @ 19:29:30
Postat av: Agnetha

Har sagt det förr och säger det igen...

Att besöka Madame Nyberg är som balsam för själen...

Hon e´så´go´

Kram

2011-02-16 @ 12:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: