Fortsättning från Mångfaldens Hus

Nu tar vi en titt i det andra huset. Där kan du äta en härlig lunch eller ta en fika. Sommartid är det mysigt att sitta ute på altanen.
Gå runt och titta på fina saker att köpa med hem, det går att spendera många timmar här!!






Här på Mångfalden finns ett stort sortiment av porslinsserien Gerbera.



Många fina färger!



Våren är här!



Ja, delikatesser, finns det en hel uppsjö utav, liksom fantastiska lampor.
Ni måste helt enkelt åka dit för ett dagsbesök.



Här kan du få dina presenter fint inslagna!!

Ha det fint i vårsolen!!

Kram Lena


Kommentarer
Postat av: ninni

Hej Lena

Men oj vilken butik,det ser ut att var hur mucket fint som helst.

Kram o ha en fin dag.

Ninni

2011-03-17 @ 07:50:16
URL: http://hagagarden.blogspot.com
Postat av: Kardemumma

Hej Lena!

Jag vill gärna ha rapport från Thailand och min fråga hur är vädret!!?? Är lite orolig!

Hoppas att ni har det underbart!

Kramar Carina

2011-03-31 @ 10:51:50
URL: http://minkrydda.blogspot.se
Postat av: Inrednings Companiet

Välkomna hem!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas ni haft det bra.



Kul att du hittade till mig :-)



Trevlig helg

Kram Lotta

2011-04-16 @ 08:56:18
URL: http://inredningscompaniet.se
Postat av: Petra

Underbara Lena, Tack för att du/ni är med oss i tanken och hjärtat. <3 Kram Petra med familj

2011-04-17 @ 11:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: