Zumbafitnesskonsert

I lördags var jag på Älvsjömässan på ett evenemang som är det första i sitt slag i Sverige!
Grundaren av zumba Beto Perez är på turné i Europa, så nu var det vår tur. 1200 zumbatokiga människor köade i 1 timme, fast vi alla hade förköpta biljetter!!
Det måste ha varit mäktigt från scenen att se all dansa! Jag tyckte det var fantastiskt att se folkhavet röra sig tillsammans.
Vi är ett zumba galet gäng som dansar ca 4 ggr i veckan, så det här var något vi sett fram emot länge!
Nästa event är zumbamaraton på lördag hemma i Uppsala! Då är det bl.a. En tjej från Brasilien som dansar med oss! Det längtar jag till!
Bilden är från i lördags!

Kram Lena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: