Zumbakryssning!!

I helgen som var så var jag iväg på en av de roligaste grejer jag gjort! Zumbakryssning till Åbo med mina zumbakompisar. Tänk er att få dansa Zumba ett helt dygn, fullt med svettiga och glada människor! På natten var det Miami party med zumbafeeling i nattklubben!!
Upp tidigt på söndagsmorgonen för att köra igång första passet! Sen rullade det på hela dagen, med fler roliga pass!
Det bästa passet var vår egen instruktör Simon och hans tjej Miriam från Zumba
Madness!

Nu är det bara att vänta på nästa års kryssning. Under tiden får man hitta nya event att Zumba loss på!
Bilden visar en fantastisk gäst instruktör från Dominikanska!

Kram Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: