Jul i Ribe

Nu är vi nere i Danmark, för ett av våra årliga möten med Ib Laursen! Kul att vara här igen.
Vi bor som alltid så här års på mysiga Hotell Dagmar, som ligger mitt i Ribe!!
Har varit och köpt kvällsmat som består av bröd, ost, skinka och vin!!!!
Först en bild på hotellet sen från en super blomsteraffär!!
Kram vi hörs i morgon!! / Lena


Åsa & Årstiderna firar jul!!

Ett härligt besök i Nynäshamn hos de gulliga tjejerna Malin och Helena!! En superfin butik med mycket "hjärta"! Många fina julklappar och mycket pynt!

Gör ett besök vet ja!
Kram Lena


Mig & Alice

Det har även blivit jul i butiken Mig & Alice i Säter!! Under hösten fick Melinda utmärkelsen Årets företagare i Säter! Jag kan förstå valet, då Melinda är en av se mest kreativa personerna jag träffat, energin bara sprutar! Butiken är superfin!!


Jul hos Ellinor på Blomsterstugan!!

Har varit på visit i Hedemora hos duktiga floristen Ellinor! Det är ju alltid så fint hos henne! Det är mycket olika produkter men har ändå inte tappat blomsterbutiken!
Dom har tur i Hedemora som har Blomsterstugan!!

Ha en fin dag!


Design Country House!

Nu är vi på väg hem från Västerås och Design Country House!
Det är så spännande att se hur butikerna julskyltar! Vad hittar de på för något i år osv. Det har ju varit några år med vita julgranar och pynt, men här är det inte det i år!!!


Two Shabby Chicks!

Vet inte vad det är för fel, men lyckas inte blogga från datorn, den ser inte ur som vanligt!!
Uppehållet blev längre än jag tänkte, då en otrevlig bacill kom med hem från Paris!! Men nu tar jag nya tag.

Two Shabby Chicks har gjort så julfint både på utsidan och insidan! Thina är så duktig! Det var ett stort reportage om hennes butik i Tyska Lantliv i september!


Hemma!!

Ja, så har vi kommit hem från underbara Paris. Den här gången var inte vädret på vår sida, men vad gör det!
Vi har fått mycket uträttat, med många fina produkter med oss hem!
Ha det bra, så återkommer jag i helgen!
Kram Lena


Paris igen!!

Tro det eller ej, men vi är på väg till Paris igen! Det har gått så jättebra med försäljningen av våra egna varor som vi har köpt. Så nu måste vi lägga nya beställningar!
En del tar vi med oss hem på en gång!!
Hoppas att Paris visar sin sköna sida för oss, trots att det är höst! Ha det fint så ses vi när vi är hemma igen.
Kram Lena


RSS 2.0