Cult på Arlanda

Vi tillbringar en del tid på Arlandas taxfreebutiker, med att städa smyckesställen och plocka upp nya smycken. Den här veckan hade det kommit en del nyheter att plocka upp. Det är alltid kul att se.

Cult är butiken på terminal 5 som säljer accessoarer av många olika märken. Där har vi 8 stora ställ.
Personalen där har alltid varit otroligt hjälpsamma och plockar upp smycken så fort det kommer in till dom.


Här ser vi Sara och Mirna, de är två ur personalgruppen. Alltid lika glada.

Det finns ett otroligt kunnande hos alla som arbetar på de olika treminalerna, det spelar inte någon roll vem de arbetar för, eller om de säljer pafym eller alkohol, de kan allt.


Lite snygga väskor!!


Några fler väskor.

Det är alltid en trevlig pratstund när vi träffar personalen på Arlanda.

Kram Lena

Kommentarer
Postat av: Laura

Vad kul att se bilder på butiken. Jag saknar butiken, den var som mitt barn.

Kram

2010-08-31 @ 08:50:26
Postat av: Lena

Tyvärr hann du sluta innan vi knäppte kort. Du skötte den bra!!!! Kram

2010-08-31 @ 22:37:04
Postat av: kristina

2010-10-06 @ 20:49:51
Postat av: kristina

hej hej ! kristina heter jag. och jag tänkte bara fråga dig om du vet var ni har köpt era smyckes ställ ifrån. skulle behöva ngt i den stilen .. har du några bra hemsidor? så vore de också bra... tack på förhand! :) mvh// Kristina!

2010-10-06 @ 20:51:44
Postat av: Lena

Förlåt att jag inte har svarat tidigare Kristina. Det är ett företag i Osby men jag kommer inte ihåg vad det

heter. Det är väldigt dyra skåp. Slå på Google så kommer det nog upp. Lycka till // Lena

2010-10-14 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: