Drömgården i Norrköping

Nu ska ni få" träffa" Karin som har inredningsbutiken Drömgården i Norrköping.
Nog är det som en dröm i butiken alltid. Lilla gulliga Karin har ett fantastisk sinne för den romantiska dansk-franska inredningsstilen.


Karin ser ganska busig ut tycker vi!

Det är en fröjd att se hur vänligt hon bemöter alla sina kunder. Alltid glad och med glimten i ögat.


Karin blandar gärna det vita med lite "natur" färger.

Det finns ett stort sortiment att gå igenom. Virkade tofflor från Lisbet Dahl, fina tunikor från flera leverantörer, den fina Mynte serien i stengods från oss på Ib Laursen och mycket mer.


Även tyg på metervara.


Flugskåpen går åt även detta år. Mycket getingar i farten förstås!

Tiden går alltid väldigt fort mär man har kul. Det har vi alltid hos Karin. Men vi ser fram emot Formex där vi träffas igen.



Det är hela tre rum att gå igenom, så det går att fördriva en hel del tid där inne.

När ni ska dit på besök så är det Drottninggatan 27 som Drömgården ligger på.



Ni kan inte missa det!!!

Kram Lena

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Åh vilken mysig blogg å jag har bara börjat titta...Hittat kommer jag garanterat åter!

Jag å syrran brukar åka runt till olika inredningsbutiker, så flera av dem ni besökt känner vi igen men nu fick man ju tips på så många flera gillar

Förresten är Ib Laursen alla grejer så himla fina =) Har en hel del, men skulle gärna ha flera...Vet bara inte var jag ska få plats med allt, men det löser sig...



På återseenden!



//Mia

2010-08-03 @ 20:05:29
URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack Mia!

Kul att vi kan bidra med några fler butiker att besöka. Nästa vecka är det Formex, så då blir det lite bilder från mässan.



Kram Lena

2010-08-03 @ 22:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: