Lite mer nyheter från Ib Laursen

Ja, då tänker jag visa er några fler bilder på nyheter. Det är ju inte bara nyheter som förtjänar att visas, utan gamla trotjänare får också lite utrymme här hos oss på bloggen, eftersom de passar fint ihop med de nya produkterna.
Det är ju lite så vi tänker på Ib Laursen, man ska kunna fortsätta " bygga "  med hjälp av de gamla.




Se så fint det ser ut med alla burkar fyllda med matvaror. Om ni tittar
på bordet så är det 3 nya burkar i glas, jättesnygga!!!



Ja ni ser rätt!  Vi har hittat en riktigt fin kollektion med konstblommor,
som vi ska testa av ifall det finns något intresse för det bland våra
kunder. Vi har visat dessa under hösten som en del i vår mellan-
kollektion och det har varit riktigt lyckat!!



Söta små lyktor får man aldrig för många av! Står på ett fint zinkfat
med fot!



Kolla vilka fina flugskåp i målad plåt! Tror nog att det turkosa kan
slinka hem till Hovlösa!



Äntligen några nya fina brödkorgar, vad tror ni om den i mitten :), suck,
Thomas blir tokig på mig!



Alltså, sparris kan aldrig bli fel! Eller?







Jag tycker verkligen att det här gröna och vita trämöblerna gör sig så bra tillsammans i en trädgård, med alla blommor i vackra färger och zinkbaljor m.m.

Det var allt för denna gång!!

I morgon kommer min dotter hem på jullov från Florida, jag är så glad för det. Att få pyssla om henne över julen ska bli så mysigt!

Ha en bra helg med mycket mys  // Lena

Kommentarer
Postat av: Lina C´est la vie

Jättemycket fint! Måste nog beställa ltie trädgårdsmöbler :) Längtar redan till våren.



GOD JUL till er båda,

kram Lina

2010-12-14 @ 10:16:26
URL: http://cestlavieblogg.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Oj, va spännande! Jag längtar till Formex!!!!!!

Tack för fina julklappen. Ni är ju bara bäst!

KramKram

Anna-Lena

2010-12-15 @ 10:17:28
URL: http://madamenyberg.blogspot.com
Postat av: tessan

hej Lena! Guud så fina saker IB kommer med, blev helt kär i flugskåpen, trädgårsmöblerna, glasburkarna mm. Längtar till Formex för att få se allt.

Härligt att få rå om dottern.



må så gott



kram tessan

2010-12-15 @ 22:48:13
URL: http://idyllochinspiration.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej Allihopa!

Vad kul att ni skriver kommentarer, ibland känns det som att ingen läser vad jag skriver. Så jag blir såååå glad.



Kramar Lena

2010-12-16 @ 11:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: