Vårens nya produkter.

Topdesign tänkte bjuda er på en förhandstitt på vad IB Laursen har att erbjuda inför våren.

Jag är ju alltid lite pessimistisk inför varje ny presentation av nyheter, vet inte varför det är så, jag är väl bara sån.  Men blir alltid glatt överraskad, så också denna gång, kanske ännu mer den här gången. Kollektionen är större och i mitt tycke bättre än någonsin.

Det är bra att få komma ner så att inköparna kan berätta och visa deras tanke med kollektionen, samt att vi får klämma och känna så vi vet vad vi säljer.



Innan visningen så passar vi i säljkåren på att gå runt på egen hand.
Närmast i bild är Bodil som är en av tre säljare i Tyskland.



Ojojoj, vad den nya kannan i Mynte serien är fin. Måste ha!!!! Två nya
skålar till samlingen, vårens färger är isblå, grön och syren, jättefina!



Här har vispskålen kommit i litet format, en måste produkt som man
med fördel kan ha i flera fäger :). Den runda pajformen är också en
nyhet. Inte med på bild, så ha det kommit 3 st gratängformar, väldigt
efterlängtat.



Sufflèformar och kakfat även i de nya fägerna. Kul att Mynte serien
fortsätter att utvecklas, det finns även en bakform och tre storlekar i
gratängformar.



En ny tallrikshylla, samt nya mönster från vår leverantör av de prickiga
porslinet. Där kommer det även en mattallrik. Riktigt snyggt!



Tallriksställ, finns även i vitt! Visst är det ett gulligt blommönster!



Fina zink fat och lyktor och den supersnygga ljusstaken.



Grönt är färgen för våren.



Grönt och naturligtvis nya zinkprodukter. Ser ni järnkorgen högst upp
i bild också en "måste ha". Känns som det blir en dyr vår för mig :)



Här har vi på Ib Laursen köpt in gröna plåtkannor och hinkar som
passar bra in i kollektionen.



Vilka snören!!! Det är något speciellt med snören. De nya skyltarna
passar faktist varsom helst.



En av de nya tunikorna i vår, helt klart i min stil.  Kommer även i två
nya färger! Men de får ni se senare.



Nya sjalar med härliga blommönster. Helt ljuvliga!! Den i mitten är
den som jag kommer att ha. Mycket turkost i den. På sidan skymtar
någon av de andra nya sjalarna.



Lite bakelser garanterat helt utan kalorier. Bra för mig :)) Det är bara
att njuta.



Den här planschen är super! Ny hylla, finns även i grått!



Jag ser den här hemma hos oss full med blommor, vet inte vad Thomas
ser :)

Ja det var bara ett axplock av en fullspäckad vårkollection från IB Laursen. Hoppas att ni har blivit nyfikna på vad som kommer ut i butikerna under våren och ser fram emot att se övriga nyheterna senare i vår.

Vem vet jag kanske lägger in lite mer bilder senare! Har ju fler bilder på lager.

Kramar // Lena

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej Lena! Åhh vilken härlig blogg du har fylld med inspiration från butiker och levrantörer. Vilket underbart arbete ni verkar ha att få åka runt till alla mysiga inredningsbutiker och träffa härliga tjejer (och killar). Låter som en dröm!

Vad roligt att du hittade till min blogg via Anna och så kul att få hitta till din. Hit ska jag återkomma ofta.



må så gott och ha en riktigt mysig tredje advent



kram tessan

2010-12-08 @ 21:26:56
URL: http://www.idyllochinspiration.blogspot.com
Postat av: Inrednings Companiet

Hej på er,



Åh vad mycket snyggt. Ni kommer väl snart och visar?

Nu ärjag härligt tjock och go efter all ljuvlig choklad :-)



God Jul på er



Kram

Lotta

2010-12-08 @ 22:23:54
URL: http://inredningscompaniet.se
Postat av: Petra / Grannfrun.se

Hej Lena!



Ojojoj så mycket fina nyheter.... Ska bli jätteroligt att få se alltsammans!

Önskar dig och Thomas en riktigt God Jul :-)!

Kram Petra

2010-12-14 @ 11:35:23
URL: http://www.grannfrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: