My House!

Att komma till My House i Hässelby centrum, är verkligen något som gör mig glad. Det är en upplevelse av färger, dels genom Anne-Lie som äger butiken och alla underbara saker i fantastiska färger.


Anne-Lie tittar på en ny klädkollektion.

Under tiden som vi var där så kom det in otroligt mycket folk, köpte dom inte inredning så var det några sjalar eller en klänning till helgens begivenhet ( alla hjärtans dag ). Alla ville de få smakråd av Anne-Lie. Det är skoj att se så fint hon hjälper kunderna så att de fattar ett bra beslut.


Jag vet inte hur många av sjalarna till höger i bild som såldes medan
vi var där!

Så gör ni som jag, älskar färg så måste ni besöka My House!!


Hyllan med lådor är en av IB                         Burkarna i glas skulle jag
Laursens produkter, liksom en hel                   helt klart kunna sälja.
del annat på bänken.

God natt sov gott!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: