Inrednings companiet

Det är alltid lika kul att komma till Lotta på Inrednings companiet i Upplands väsby. Hon var kund hos IB-Laursen redan innan vi började där, så vi känner varandra ganska bra nu.


Lotta med Personal

Lotta har en väldigt smakfull butik, med det mesta man kan önska sig inom heminredning det är tyger, tallrikshyllor, klockor, porslin, lyktor m.m.
När vi var där på besök i fredags hade hon fått in helt underbara koftor, men jag handlade ju en precis före jul så det blir till att vänta ett tag i alla fall.
Åk dit på ett besök så ska du se att du bli väl omhändertagen av Lotta.


När våren kommer blir det ett                    Vackert på spiselkransen.
växthus här inne.







Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att se Lotta! Hon och jag jobbade en tid på samma företag, Britannia Airways! Jag vet att hon gillade den där butiken :)

Kram Lina

2010-01-24 @ 14:43:10
URL: http://cestlavieblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: