Design Country House

Då var det dags att avlägga ett besök hos Anna Hagman igen för att visa lite nytt som kommit in. Alltid lika trevligt att titta runt i butiken, då Anna ständigt förändrar och gör nya miljöer i de olika rummen.


Anna och jag på rundvandring!

En nyhet är att Design Country House nu har ett rum avsett bara för kläder! "därav mitt besök" för även vi på Ib Laursen har tagit upp en lite kollektion med tunikor.
Anna har fått mycket nytt och snyggt levererat från flera håll, där ibland kläder. Det blir en hel avdelning att botanisera i för er som tar en sväng förbi Västerås största inredningsbutik.


Butiken börjar fyllas med läckerheter!

Så, ta och åk över till Anna och se vad hon har hittat på, för att göra livet lite gladare för er alla!

Ha en skön söndag!
// Thomas

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart finns butiken?

2010-03-11 @ 08:43:32
URL: http://underminatak.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nordanby gård utanför Västerås. Klicka på hennes länk så kommer du tll hemsidan så har du nog vägbeskrivning. MVH Lena

2010-03-12 @ 14:13:19
Postat av: Anna-Lena

tack för besöket idag. Måste ha varit vårt rekord-snabbaste.....

Men sååååå trevligt ändå.

Har haft en super-dag idag.

Åkte som sagt på lunch med mina kära svägerskor och lunchade, sen var jag i butiken och det var en sån där super-dag. Sen var jag kvar till halvtio och pysslade. Har just kommit hem. Skypat med Matilda och nu blir det ett glas rött och sen sössa.....

Kram-Kram

2010-03-12 @ 22:23:44
URL: http://madamenyberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: