Mig och Alice

Efter en härlig hotellfrukost, ni vet med småvarmt, färskt bröd och goda juicer, så var det dags att besöka Melinda på Mig och Alice. Ni är säkert många som följer hennes blogg, men kanske inte har besökt butiken som ligger i Säter.


En alltid leende Melinda tittar i vära pärmar.

I den här butiken kan man tillbringa lång tid, det finns hela tiden nya saker som har gömts bakom annat. Det är flera rum bland annat otroligt mycket kul till barnrum.


En del av ett barnrum.

En väldigt skojig idé att använda gamla kabeltrummor till.
Ni skulle ha sett hur hon exponerade julen på dessa "rullar".

Melinda är nog en av de mest kreativa människor jag har träffat. Har ni några funderingar hur man skulle kunna lösa olika inrednings"funderingar" så har ni rätt person i Melinda.


Snyggt tycker jag.

När ni åker till Mig och Alice så ligger butiken på Storgatan 15 i Säter.
Ni kommer inte att bli besvikna.
Obs. Stängt tisdagar.

Sen bar det av hemåt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: