19 maj

Efter att ha ätit en helt fantastisk hotellfrukost, hade vi ett tidigt morgonmöte med Lena och Carina på Josefinas  rum i Motala.


Thomas stormtrivs med tjejerna.

Det är alltid lika spännande att se vad Lena och hennes personal har gjort med våra och andras produkter. Jag blir så köpsugen, Men vårt lilla hus är sprickfärdigt ändå.


Visst är det mysigt!


Tycker att skåpet från IB är fräckt med zinklådor.


Gamalt och nytt tillsammans.                  Mysig cafè grupp!

Nu när det blir sommar och semester ta ett besök i Motala och Josefinas rum, ni kommer att bli väl mottagna lovar jag.


Kommentarer
Postat av: Karin i motala

Tack för en underbar sida:) Det är alltid kul att få tips om flera butiker.

Själv bor jag i Motala och är helt kär i butiken Josefinas rum. Det var ett fint inlägg om dom:)

2010-06-20 @ 22:51:48
URL: http://karinspysselrum.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej Karin, kul att du hittat vår blogg! ja, även vi gillar Lena och hennes underbara butik i Motala.

vi är ute hela sommaren, så håll koll, det kommer mer:)

2010-06-29 @ 23:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: