Även Fullerö handel har fått julfint

En julfin entrè möter oss besökande när vi kommer till Fullerö handel så här i adventstid.



Här kan man sätta sig ned och tala om vad man vill ha i julklapp........



Här har dom det mysigt! Bland stenarna.



Jag vill bo i en svamp annars får jag kramp......... St. Lucia, ljusklara
hägring.....



Blinka lilla stjärna där......                          Det strålar en stjärna.....



Det är så fint med ett rött skåp. Även efter jul.



Glitter och glamor!!



Den här brickan skulle jag väldigt gärna vilja ha. Riktigt julmotiv.


Men jag ska avsluta med något som INTE är jul för er, men för mig så är det en påminnelse om alla våra underbara jular i Thailand. Med iskall vit glögg och pepparkakssmulor som intas på den vita sandstranden. Så den här måste jag bara köpa!!! Den är ju till och med turkos! :)


Visst är den underbar????? Kanske en bra julklapp :))

I morgon åker vi mer till Danmark, för ett säljmöte med IB Laursen.
Men vi börjar dagen med att mysa runt i Köpenhamn och kolla in lite butiker. Mot eftermiddagen tar vi tåget till underbara Ribe. Antagligen "picknick" på hotellrummet med ost och vin när vi kommer fram.
Lovar att berätta och visa bilder när vi är hemma igen. Vi får ju se hela den nya kollektionen nu  där nere.

Ha det så gott, kramar Lena











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: