Avslutning Florida

Nu har vår tid i Florida tagit slut. Men vill visa lite från den sista underbara veckan.
Thomas och jag gillar enkla ställen med  livemusik, kan man dessutom ta en sväng om så är det en bonus. Vi hittade en "vägkrog" som motsvarade våra önskningar.



Ser kanske inte mycket ut, MEN sååååå trevligt.


Den sista helgen var vi i Clearwater Beach, låg och jäste och laddade batterierna i solstolarna på dagarna, åt och drack gott under kvällarna. Hittade lite småsaker att köpa med hem naturligtvis, bland annat en jättekul lampa, och några ringar, har ju så "lite" smycken.







Den här sanden var som vetemjöl att gå på. Den blev inte varm av
solen.


Vi spelade golf in i det sista. Jag hade säkert 39 graders feber, men årets sista runda ville jag inte missa!! lovar det var nog 30-34 grader varmt, okay vi hade golfbil men tycker nog att jag var tapper ändå.

Southern Dunes golfbana lämnar bara fantastiska minnen efter sig. Så otroligt vacker!



Älskar dessa bunkrar!


Det är en hel del sådana här gobitar på banan.


Ser ni vilken fin naturupplevelse det är att spela golf. Här har Mikaela
slagit ut.


Den sista kvällen var vi och spelade crazygolf, ja jag vet, vi är nördar, men det är ju inte riktigt samma sak!!!!
Det var kul i alla fall, lite mysigare än våra minigolfbanor vid campingplatserna hemma.



Thomas sätter en av sina bra puttar.


Det har stänkt vatten på linsen från vattenfallet. Där har jag satt min
putt.


Avslutar med en bild över sjön inne på golfklubben där Mikaela bor, hade hoppats på att det skulle visa sig en liten alligator där under vår vistelse, men dom höll sig i vattnet tyvärr.



Konstigt men de där molnen såg vi inte, så de höll väl sig där borta.



Ja nu är vi hemma i vardagen igen, men längtar naturligtvis redan tillbaka.

Oj höll på att glömma, jag ( Lena) har fått en ny "kärlek", lägger in en bild, så att ni får se!!

Kramar Lena och Thomas



Visst är den fin!!! Såg en som var jättekromad och TURKOS men då
var inte kameran uppe.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: