Julfint på Inredningscompaniet

Lotta har en jättefin känsla för miljöer i olika teman. Nu är det julens tur. Det är så otroligt julfint i butiken, så att man faktiskt längtar hem och kan börja sitt julbestyr.



Den vit-silvriga granen får mig att smälta :)



Samt den lite mer klassisk röd-vita granen, det är egentligen mer jag.


Lotta tänker på att alla ska kunna hitta just det som var och en tycker är fint till jul. Det är ju positivt, en jul för alla!



Gulligt!



Flera fina julstjärnor att välja på. Varför inte en bordsmodell!



Charmigt gäng!



Häftigt!



Underbara vita hyacinter.



Nu har växthuset blivit "julhuset".



Det bara glittrar i ögonen på mig!


Passa på medan det finns mycket  kvar att shoppa, även om butiken är välfylld, så är det många som kommer och handlar hos Lotta, som har sin butik i Infracity, Upplands Väsby.

Härliga vinterkramar till er // Lena

Kommentarer
Postat av: Calle

Hej!

Finns det någon mail man kan kontakta er på?

Mvh,

Calle Sjöström

2010-11-29 @ 12:16:51
Postat av: Lena

Hej Calle!



Du kan nå oss på : [email protected]

2010-11-29 @ 14:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: