Fannys Lantliv i Avesta

Den här tjejen hade vi inte träffat personligen, fast hon har varit kund ett tag nu. Däremot har det mailats en hel del mellan oss. Så det var kul att äntligen få träffa Fanny och få se hennes jättemysiga butik.



Här står hon söta lilla Fanny :)


Vi fick ett varmt välkomnande av Fanny. Hon var så glad och visade runt oss i butiken samtidigt som kunderna fick den uppmärksamhet som de ska ha.



Visst ser det mysigt ut att gå in till barnavdelningen! Det är så varmt
med den gröna färgen på dörrarna.



Så fint dockskåp av en gammal möbel, rejält så det går att leka i det!



Det är väl klart att barnen också vill fika med prickar på koppen. :)


Oj, jag fastnade i barndelen, men nu går vi vidare.



Fanny renoverar och målar gamla möbler som hon sedan säljer i sin
butik, soffan bakom kuddarna är ett sånt exempel.



Det gamla symaskinsunderredet passar bra som badrums möbel.



Lite rengöringsmedel till händer eller disk,



Söta lyktor på en kabeltrumma.


Fanny säljer godis och delikatesser från Svensk mathantverk. Hon har fått tag i en gammal kyl disk att förvara dessa i, speciellt bra under varma sommardagar.



MUMS !!!!


Har ni lust att besöka henne så är adressen Kungsgatan 34 i Avesta

Ha en trevlig kväll // Lena

Kommentarer
Postat av: ninni

Vilken underbart gullig butik,där skulle man vilja var en lång stund.

kram o ha en fin kväll.

ninni

2010-10-14 @ 19:45:26
URL: http://hagagarden.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej Lena!

Nu har vi kommit hem från en kanonkväll med Fredrik och Linda! Precis som vanligt en massa fint. Ja, jag vet att han sjunger opera...men säg något han inte gör. Han hade som vanligt virkat en massa fina saker. Jag kan inte virka eller sticka så nu måste jag lära mig. Ha en skön helg!

2010-10-15 @ 00:05:10
URL: http://www.frubotanik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: