Mig & Alice

Nu har vi varit på en snabbvisit hos mysiga Melinda på Mig & Alice i Säter.



Melinda beskriver nog sitt senaste projekt hemma för Thomas!


När man åker till Melinda så vet man att det inte ser ut som förra gången, här ändras det alltid om, därför är det så spännande att komma på besök till henne.
Nu var det inte en bokad visit utan vi åkte förbi och ville kolla läget.



Snacka om att vara godissugen när den första bilden från butiken som
jag visar är på godis! :)


Alltid kul att höra vad Melinda har för planer både hemma och i butiken. Det är inte lite det!!



Är det inte gulligt så säg!



Den gamla dörren är så charmig och den gör så mycket för att få det
mysigt.



Så fint! Jag har börjat gilla rost nu, så jag är lite sen i starten :)









Avslutar med en bild på vår blåa brödbox, se så fin den är tillsammans
med det underbara porslinet från PIP-Studio.


Som sagt var, det är alltid värt ett besök hos Melinda, blir full av inspiration efter det, jag lovar.

Kram Lena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: