Hus no 4 i Karlskoga

Jättetidigt i morse for vi iväg till ett möte med Åsa som äger Hus no 4. Annika som är anställd där sen många år tar emot oss med "vill ni ha en kopp kaffe" och en bamsekram. Efter några minuter kommer även Åsa, hon har varit och inhandlat kaffebröd, det blir även nu ett kramkalas. Det är skönt att vara efterlängtad!!

När Åsa beställer går det undan, ni skulle se hur fingrarna flyger över tangenterna när Thomas skriver det Åsa säger. Hon är otrolig. Det är Thomas med som kommer ihåg alla siffror. :)


Här visar vi upp en matrumshörna i lite mörkt trä.

Det säljs väldigt många möbler här i butiken. Det finns så många olika delar så du kan möblera hela rum, med tex. soffa bord, sidebord, hyllor m.m. Du kan även få gardiner till dina rum uppsydda av en sömmerska.


Det är en del av butiken som syns här.

I januari flyttar dom till en annan lokal, så det kommer att bli stora förändringar i framtiden. Men till dess så ligger butiken på torget i Karlskoga.
Så ni kan göra ett besök nu under hösten. Det är värt besöket lovar jag.
Sen kommer ni att få ett nytt inlägg efter flytten, då ska jag visa många fina bilder.

Efter besöket åkte vi raka vägen hem, det har levererats mycket varor ut till butikerna nu så det kommer många mail att ta hand om.

God natt och sov gott Lena

Kommentarer
Postat av: viola

Hallå där, det var ju roligt att få en hälsning ifrån er och så hittade jag ju hit och kan fröjda mig bland härliga butiker, får välan hoppas ni har vägarna för bi någon gång, kramen VIOLAN

2010-09-16 @ 23:19:55
URL: http://violasromantiskahem.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej Lena!

Kul att du hittat till Bomhus bloggen men det är fortfratande jag som sköter bloggen men jag ska läran Annelie så fort vi får tid så vi kan uppdatera båda två! Vi skulle bli så glada om vi fick vara med på din fina blogg :) Jättekul och kunna se andra butiker som man inte varit i och bra tips om man ska ut och åka. Silverkulorna är verkligen jättefina, jag hörde att dom var dina favoriter på mässan!!! Nu ska ajg åka till mitt lite mindre roliga jobb. Hoppas ni får en skön helg! Sara

2010-09-17 @ 07:10:54
URL: http://www.bomhusblommor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: