Lite privata bilder.

Så här fin var Thomas i hatt när han fyllde år i augusti. Elegant!!


Hatten är en blomkruka som han fick med en blomma i.



Så här var han klädd när jag fyllde år i juni. Inte riktigt lika elegant. :)
Han jagade getingar!!! Det var väldigt varmt den här dagen, så det var
jobbigt att vara så "välklädd".

Vi hade en liten avskedsmiddag för min dotter Mikaela kvällen innan hon åkte tillbaka till universitetet i Florida den 24/8. Vilken otrolig tur vi hade med vädret. Det var nog den sista riktigt varma sensommar kvällen i år.


Så härligt det var i kvällssolen.


Jag med mina döttrar. Paulina och Mikaela.

Kolla in fötterna på Mikaela på kortet ovanför, så ser en "riktig" golfare ut. Vita fötter. Jag spelar i "icke" golfskor för jag vill inte se ut så där när jag åker ut på kundbesök. Har ju sandaler på mig från april till september.


Det här var sista gången som vi var på golfbanan innan hon åkte.



Vid incheckningen på Arlanda.

Nu har hon installerat sig och kommit in i sina normala rutiner. Det har väl vi här hemma med gjort. Lillasyster längtar till december när hon är tillbaka igen. Men jag ser fram emot oktober då Thomas och jag åker dit på besök.

Det blev ett lite annorlunda inlägg, men hoppas det är ok.

Kram Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: