Zandvoort

Nu ska vi bjuda in er till Zandvoort i Nacka. Det är mer eller mindre som en möbelbutik med många olika inredningsdetaljer. De importerar massor med saker själva från Holland. Men handlar även från oss andra leverantörer.


Vi hade vårt möte med Lotta och Lisa!

Det blir en del andra varor som kommer i fokus när vi kommer till Zandvoort. Bland annat så säljer vi mer av de produkter som är försilvrade än vi gör hos andra.


Det här fåret skulle jag vilja ha. Spegel i zink och några fina zinklyktor.

Vi brukar besöka dom höst och vår. Det är alltid innan butiken öppnar, så det går ganska fort, de vet vad de vill ha. Gulliga och rara tjejer som gillar sitt arbete.


Det här känndes som en IB hörna, många av våra produkter.


Kul, mitt i butiken finns det ett fungerande kök, som används flitigt.


Ett "vill ha" bord, skulle passa perfekt hemma hos oss. Soffan är helt
ok med.


Trevligt uppbyggda väggar så man kan se hur det skulle kunna se ut
på utsidan, god idè.


Ett härligt skåp!

Hela denna stora butik är byggd i miljöer, det är ett trevligt sätt att bygga upp sin butik på. Det ger ett annat perspektiv på en möbel eller en inredningsdetalj att se den i rätt miljö. Kan vara lättare för kunden att se om det är rätt pryl.
Ni som inte har varit där, ta och gör ett besök.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-14 @ 02:30:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Åhhh, vilken mysig butik. Måste åka en

Sverige-runt-alla-mysiga-butiker-resa snart

tror jag.....



Kram-Kram

2010-09-16 @ 18:52:21
URL: http://madamenyberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: