Gårdsbutiken Violas Romantiska Hem

Om ni undrar varför det har dröjt så lång tid att publicera från Violas fina butik, så beror det på att TRE har problem med bredbandet, så det strular hela tiden, det tar ca 5-20 min bara att öppna en ny sida.
Men jag kämpar på. :)



Här är den fina butikens utsida. Vilket fint snötäcke på taket!



Huset har alla rum som man har i ett hem, så här är en del av köket.



Här är den andra delen. Det är på riktigt liksom. :). Den fina kaffe-
kvarnen och vågen är ju super.



En liten närbild!!                                           Orginalburkar, fina.



Den fina salen med matgruppen finns naturligtvis också.



Sovrummet!  Härliga kuddar att gosa bland!



Vilken vacker tapet i bakgrunden. Det finns hur mycket som helst att
titta på och köpa!




Ja ni ser själva hur fint det är här hos Viola. hon har känslan för detta.
Det är verkligen värt att åka på besök till Bossgården och Viola. Ett riktigt fint utflyktsmål ute på Vikbolandet.

Vi hade en riktigt trevlig förmiddag i Violas sällskap. Hoppas på ett återbesök under den varma "blommiga" årstiden.
När nätet har lagats kanske jag återkommer med fler bilder från Viola.

Kram // Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: