Morgon på Zandvoort!

Nu är det dags för årets första besök hos flickorna på Zandvoort. Det brukar bli ett möte till med höst och jul nytt.
Det är speciellt att komma hit, för här hittar vi så mycket som vi aldrig har sett någon annanstans. De åker ofta till Holland och handplockar produkter där, de har många kontakter att använda sig av där nere.



Lägg märke till bordet. Fräckt!



Det här bordet är ju också superläckert.



Dom gillar Buddor precis som oss. Den här är sagolikt vacker!




Flera Buddor!



En hel avdelning med Beach House underbart sköna bäddset. Har inte
haft så sköna lakan tidigare än dessa. Värt att prova.



Fantastisk klocka! De har en fin känsla för vackra och annorlunda
saker!



Några klockor till.

Det finns så väldigt mycket olika saker på Zandvoort, det är omöjligt
att göra det rättvisa så här. Tror nog att det är så att det finns något
för alla.



Oerhört vackert. Ljusstakarna säljes bara om par.



Så klassisk snygg.



Det här var det första jag såg när jag kom in, då kände jag att, varför
är vårt hus så litet, den skulle inte ens få plats om det var öppet upp
till nock. Den fanns även rostig, så fiiiiiin! :)

Hoppas att det är någon som blir inspirerad och åker dit för att njuta någon timme!

Ha en trevlig helg.

Kram Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: