Violas Romantiska Hem i Östra Husby

De allra flesta känner väl redan Viola som har den fina bloggen Violas Romantiska Hem samt samt webbutiken och gårdsbutiken med samma namn. Hon är precis lika gullig och rar som man kan tro när man läser hennes blogg. Hon är kund sen snart ett år tillbaka hos oss på Ib Laursen, men vi har inte haft nöjet att åka dit förrän nu!

Vi började med en rundvandring i hennes härliga hus, medan kaffet kokade. God bulle till och dagen var en fest!



Entrén till detta ljuvliga 1700-tals hus som Viola och hennes man huserar i.



För mig är det här husets hjärta! Vedspis i köket har jag alltid velat ha.



Den fina salen, där man samlas till fest! Helt underbar, med ljuset som kommer genom
de stora ljuvliga fönstren.



I biblioteket är nog Ottos favoritfåtölj placerad. En bokmal som jag
blir lycklig över en sådan fin hörna.










Det var fina arrangemang placerade överallt, det gjorde att det var spännande att gå runt och titta. Man hittade hela tiden något nytt att titta på.







Viola kan det här med att blanda olika tidsepoker så att det blir trivsamt.
I morgon kommer det bilder från butiken.

Det går lite sakta att lägga in bilder, för det är något fel på vårt breband, så det är därför det har dröjt med det här inlägget.

Trevlig helg Kram Lena



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag kan bara hålla med. Hon har ett underbart hem och hus vår kära Viola. Jag har varit gäst hos henne många gånger och där trivs man så gott.

Åsa.

2011-02-20 @ 23:26:43
Postat av: Sockerklaras

Hej raraste Lena!



Alltid lika uppskattat när du skriver en liten kommentar på min blogg.. :) Därför lämnar jag en tillbaks på din, den här gången..



Ja du, datorer ska bara sköta sig, inte strula. Man känner sig lite lagom handfallen när strulet inträffar.. Tycker du jag hinner med mycket? Ja, nu får livet gå lite på högtryck i och med den kommande nätbutiken. Men det är hemskt roligt!:) Jag hörde att ni hade semester på gång...det ska ni bara haa!:D



Hoppas din och Thomas vecka börjat bra!



Stor kram, kära ni! /Ida, Sockerklaras

2011-02-21 @ 09:48:19
URL: http://www.sockerklaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: