Innan öppning hos Design Country House

Lite kallt var det allt när vi träffade Anna tidigt på morgonen. Hemma var det -26 på termometern men i Västerås var det -15 när vi kom. Men Anna hade gjort frukost med kaffe och god smörgås samt en otroligt god biskvi. Mums. :) Det värmde gott!



Det är så ombonat med alla dessa fina gardinlängder som Anna dekorerar med.


Det som jag alltid tänker på när jag kommer hit är just att det är väldigt mycket "tyg", alltså varmt och hemtrevligt.



Titta vilken vacker spets den här duken har. Vet inte om det är Annas
egen design eller om det är någon av våra kollegor som har den.



Tänk så fint att ha en kakelugn i sin butik.

Vi jobbar på och fikar ett tag innan Ann-Marie öppnar och de första kunderna kommer.



Skåpet med ljus ser ur som ett skafferi!



Anna har så många fina skåp , pallar, bord och stolar m.m. som är
egen design. Hon är så duktig.



Lite smått och gott från oss och någon kollega.



Det här bordet har vi beställt och ska hämta i veckan. Det passar
perfekt hos oss. Vi har ett ganska litet vardagsrum, så det blir alldeles
lagom. Det är designat av Anna, finns även som matbord.



En del av de fina kläderna som säljs här. Har tyvärr inte någon bild
på deras eget klädmärke. Men du hittar det på hemsidan.



Naturligtvis så finns det massor med sjalar att välja på. Hur skulle det
annars se ut!! :)



Nu säger vi hej och tack för den här gången till Anna och Ann-Marie
som står här bakom kassadisken.

Passa på när det är sportlov att ta en runda mellan alla dessa fina inredningsbutiker i vårt land.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!



Tack för din kommentar hos mig! Alltid kul att få en ny blogg att hälsa på! Ursäkta att det tagit lite tid för mig att svara, men ang. recept på bröd ska jag absolut lägga ut det så snart jag får tid!



Kram pernilla

2011-02-27 @ 19:39:30
URL: http://www.vardagslyxhosnilla.blogspot.com/
Postat av: promenader på landet

Hej och tack för titten hos mig nu hittar ju ajg till din fina blogg också! Vad roligt att åka runt lite på sportlovet, inspirerande bilder! Kram Maria

2011-02-27 @ 21:16:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Vilken underbar butik...! äldigt fina och inspirerande bilder..

Kram Anna

2011-02-27 @ 21:52:57
URL: http://vitdrom.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej Lena!



Kul att du hittade till min blogg. Vilket kul jobb du verkar ha och att du får se så många inredningsbutiker :)



Jag önskar dig en härlig måndag!

Kram Sofia

2011-02-28 @ 08:24:55
URL: http://www.hildashem.se
Postat av: Anette

Hej Lena,

tack snälla för trevlig kommentar hos mig.

Alltid lika kul att få kika in på nya bloggar som lämnat "spår" efter sig. Vilket underbart jobb du och din man verkar ha...låter toppen!!!

Hit kommer jag gärna tillbaka, kram Anette

2011-02-28 @ 22:39:49
URL: http://thehouaeofantoinette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: