Fina Carina på Kardemumma

Vårt första stopp under denna vecka uppe i Norrland är i Ljusdal på Kardemumma. Först äter vi lite lunch tillsammans med Carina, då hinner vi prata av oss om vårat gemensamma intresse (Thailand). Både Carina och vi har bokat vår nästa resa dit. Thomas och jag åker dock lite före Carinas familj!
Sen är det dags att ta itu med lite arbete. Beställa vår och sommarprodukter. Alltid lika spännande att se vad alla våra kunder tycker.



Här visar Carina en kund det hon söker! Alltid ett leende på läpparna.



Pip-Studio är en av mina favoriter.                Älskar deras underbara färger.



Att få denna underbara handduk i present måste vara en dröm för
många tjejer som älskar färg!!! Så är det i alla fall för mig :)



Fräck klocka sitter på den nya tapeten. Den här tapeten ger hopp om
en vår och sommar någon gång!!!



Ni ser det ÄR vår hos Carina :). Ib´s tallriksställ i vårgrönt!



Sen finns det plats för romantik med!



Det finns något för alla här i Ljusdal! En underbar soffa.



En ganska enkel förändring är att investera i nya fina lampor.



Visst är det något att önska sig! Något för ögat!



Sen har Carina fått påfyllning av lite Mynte! Under våren kommer de
nya färgerna och de nya modellerna att levereras ut till butikerna i
landet. Det är så mycket fint ni har att se fram emot i vår och sommar!!


Sen är det dags att bege sig till hotellet i Hudiksvall där vi ska övernatta!

Kram // Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: