Vägen mellan Sollefteå och Örnsköldsvik

Dags att åka till Ö-vik för nästa övernattning.



Snötäckta vägar är inte min melodi, inte ett sandkorn fanns det heller!
Då har jag svårt att slappna av och njuta av den fina haturen.



Vi hade lite bråttom också för vi ville köra så långt som möjligt i dags-
ljus, känns lite säkrare. Men det mörknar snabbt här uppe!



Men visst är det vackert (så här efteråt).


Det gick i alla fall bra att komma fram till hotellet. Hu blev det mat från Vietnamn på en restaurang som var klart bra.
Sen tv en stund innan det är dags för den sköna sängen.

Ha det gott Lena





Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka härliga bilder!

Tack för igår, här är min länk och mitt namn så ni kan söka på Facebook. =)

Kram!

2011-01-24 @ 11:06:18
URL: http://sandrawaessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: