Kikar in till Inredet!

Vi installerade oss på Hotell Viken innan vi gick ner och överaskade Tina som var i butiken.
Om det är så att det är fina rejäla skåp som ni behöver, så är det hit ni ska bege er!! Det finns fler än dom jag har knäppt kort på.



Visst är det väl ett underbart skåp. Tina slipar och målar för fullt!


Jag vet inte hur den kvinnan hinner med allt, hon har hur mycket som helst att sy och måla. Sen är det alltid mycket folk som kommer hit och handlar, dom ska ju också tas om hand!



Ni ser, visst är det fint! Sen är det så smakfullt dekorerat inne i alla
skåp.



Här är det grönt som gäller. Fin grön färg! VÅR...... i luften.



En trevlig hörna med mycket smått och gott, i rosa och lila nyanser.



Nu har våra fina fågelhus kommit ut i butikerna, det är ju hög tid att
sätta upp dessa nu. De måste vädras innan fåglarna vill flytta in.



Här har vi Tinas egendesignade dörrstoppar. Helt underbara. :)



Här är några av mina personliga favorit skyltar.



De gulliga koburkarna känns som det är mina.



Det här är absolut min favorit i år när det gäller något annat än Mynte.
Vilket fint planteringsbord det skulle bli hos mig, hoppas det blir mitt
en dag. :) Det finns ju många olika användningsområden till den.


När vi lämnade Tina så åt vi en dunder middag på restaurangen vi brukar äta på i Valdemarsvik, tror den heter Melke. Vi blir alltid så väl omhändertagna där. Sen hotellrum och sängen efter en lång dag.

Ha nu en fin kväll // Lena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilket underbart arbete ni har! Vackra hem och butiker ni besöker. Så otroligt mycket fin inspiration här.



Ha en skön vecka!



Kram Anna-Lena

2011-03-06 @ 15:08:16
Postat av: Lena

Ja, ibland tror man inte att man jobbar!!



Ha det bra själv, hälsa familjen



Kram Lena

2011-03-06 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: