Våren har börjat komma till Sakeroch Ting

Oj vad kul det är att komma ner till Gamleby igen. Det blir några gånger om året som vi åker dit. Så vi känner oss ganska hemma där!


Här har vi Anette, hon håller på och                  Delikatesser!!!
gör kaffe åt oss.



Det här gör att vi tycker att det faktiskt är vår när vi kommer in hit!


'
Blått och vitt passar bra här, det är klassisk sommarfärg i lite
marinmiljö. Det är många sommargäster här och de har ofta båt.



En fin skyltning i fönstret!



Det här förstår ni att jag tycker om, turkos!!!



Fin kaffehörna! Man får tänka sig trädgården, gräset, blommorna och
värmen. Det funkar eller hur?



Kudden som ligger på stolen i bilden ovanför. Tycker den är så fräck!


Det kommer mycket nya produkter hit under våren, så det är bara att kika in och kolla av. De får bl.a hem våra fina tunikor i vit, svart och syren.


Vi passade på att äta mackor och fika under tiden som vi jobbade. Flickorna bjöd på mycket gott att äta. Sen bar det av hemmåt.

Ha en fin kväll // Lena

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Lena o Thomas! Saknar er med...!Det har varit en ganska tuff vinter, jag har inte mått helt 100 :-(. Nu har jag tagit ett beslut och det känns som en stor lättnad faktiskt. Skriver om det i bloggen i veckan. Men vi ses nog i framtiden ändå, om inte i andra butikssammanhang så säkerligen på Formex :-). Stor kram från Anette

2011-03-08 @ 11:42:09
URL: http://etthusivitt.blogspot.com
Postat av: Pernilla -Bli min jäst

Vad kul att se bilder från fina Saker och ting! Var där förra veckan, de har ju så himla mycket som man bara vill ha nu!!! :)

Min mamma bor i gamleby så nu ska hon hålla utkik åt mig, väntar på att de ska få in Ib Laursens underbara vispskål i rosa. Lyllos er som får jobba med så vackra saker!!! :)

2011-03-15 @ 07:19:16
URL: http://bliminjast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: