Årets sista golfrunda!!

Ja, idag spelar vi antagligen vår sista runda för i år! Så vad passar bättre än att avsluta med en bild från "årets" höjdpunkt!!! Vi vann Gökottan på klubben. Det var redan 1:a maj, efter det har det blivit lite blandade resultat, en del riktigt bra faktiskt!





Vi är nöjda med säsongen, det har blivit ganska många rundor i år! Det känns bra att fått vara ute så mycket och rört på sig!!
Tycker det är synd att det redan är slut...... men ser framemot våren!!

Ha en bra dag, det tänker vi ha där ute!! Kram Lena

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hej på er sköningar och golftokar :-).



Om ni kommer åt mitt håll under golfsäsongen så propsar jag nästan på att ni måste besöka Säters Golfbana....otroligt vacker vid vattnet!!! De vann faktiskt ett pris på företagsgalan....förutom mig då förstås ;-). Jepp, JAG VANN!!!!! :-).



Ha det så gott och sköt om er.

Kraaaam

Melinda

2011-10-24 @ 22:58:34
URL: http://migoalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: