Ellinors Blomsterstuga i Hedemora

Ellinor är fantastisk på att integrera blommor och andra varugrupper i en härlig mix!



En hörna som skänker ro för ögat!



Doften av blommor är så härligt att känna när man kommer in, det
ger en känsla av renhet!!



De fina stövlarna står högt upp på min önskelista. Med dom på mina
fötter så skulle jag till och med önska lite regn!



Rött och vitt på sommaren är nästan oslagbart!



Men vad säger jag..... grönt, rosa och blommigt då ....det är ju också
sommar.... kan nog inte bestämma mig. Allt är ju fint :)



Sen har vi ju den vita/creme stilen, den är ju alltid vänlig för ögat!



Tänk vad fint det blir att mixa Mynte med "GGs" koppar och servetter.



En trappa ner finns det flera olika rum uppbyggda! Ett av dem ser ni
här! Fint!



Ellinor säljer mycket kläder av olika märken.






Här blir man riktigt sugen på en bit :)







Hörnan för "skönhet och rengöring". Många fina tvålar här!


Lyckliga Hedemoraborna som har en sån fin blomster/inredningsbutik.

Vi andra får göra en utflykt dit istället, det är ju alltid kul!!

Ha en bra dag, kram Lena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att få en ny besökare som gör sig tillkänna .. Wow! Vilken butik .. Rena rama himmelriket att komma in där .. Förstår att du gillar den .. Nu tänkte jag kika in till dig .. Ses snart .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

2011-10-05 @ 11:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: