Hos Fröken Röd

Lite bilder från Fröken Röd i Enköping. Sofia är en jättegullig tjej, som tar väl hand om sina kunder. Marimekko är ett av hennes storsäljande märken.



Här skulle man kunna tänka sig att det var Sofia, men..... hon här är ju utan huvud och
det kan jag lova att inte Sofia är. Hon har ett sött litet huvud hon :)



Den här lampan hade hängt i mina döttrars rum om de hade varit små nu!! Jag
bara älskar den!!



Mailegs kaniner är en stor favorit hos mig. Dom finns också i den här
mysiga butiken!



Den här fina skänken är vi på Ib Laursen "mamma" till. Passar bra till
köket eller varför inte i hallen!



En äppelskalare är ju alltid användbar! Speciellt om man ska göra
många äppelkakor (det är ju gott).

Det finns mycket smått och gott hos Fröken Röd!!
Får nog anledning att återkomma till henne, men ni kan ju åka till Enköping och titta in till henne. Enköping kallas ju för Sveriges närmaste stad!!

Ha en trevlig helg, kram Lena

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka härliga bilder och ib laursen I LIKE!!!

Fin byrå...

Ha en fortsatt mysig helg!!!



Lotta

2011-10-22 @ 20:44:18
URL: http://viivillavillekulla.blogspot.com
Postat av: Eleonore

Åh vilken fin skänk! Verkligen något i min smak!



Ja Sofias hus var verkligen en underbar webshop och kul att hon har så mycket från just Ib Laursen. Tack för tipset om den nya sockerkaksformen, det låter som den kommet bli väldigt fin :D

Hoppas ni haft en fin helg ni med, Eleonore

2011-10-25 @ 19:03:22
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: