Jerners Rum i Mariefred!

I Mariefred så finns det en butik vi gärna åker till, Jerners rum heter den. Pia heter den gulliga ägarinnan. Vårt besök i sommras var en av de varmaste dagarna, men vi hade förlagt besöket på kvällen efter stängning så det blev lite svalare!
Som vanligt blev det mycket prat och skratt. Vi har så mycket att prata om med Pia och hennes man!


Rustikt skåp som man skulle önska stod hos oss! Men plats är en bristvara hemma! Det finns en hel del
saker som de är relativt ensamna om som inredningsbutik. Så dit och fynda vet ja!!


Kan berätta att butiken är stor och jag har inte fått med en bråkdel av innehållet, nu
har ju höstens nyheter kommit in så det ser nog helt annorlunda ut!



Hög mysfaktor!



Här kan man nog säga att det finns knoppar :) Härligt när det är" lite"
att välja på.


Lite hattar... nej förlåt lampskärmar var det ju!



Här i Mariefred säljs det massor med Mynte skålar m.m. så utbudet
är stort ! Det finns en del andra märken också.



Tror jag ser några trasmattor på stolen.



Något mysigt till alla våra prinsar och prinsessor. Ack den som vore liten nu.....

Det kommer ett nytt reportage när vi varit på höstbesök där!! Jag lovar. Ni kan också ta en tur dit om ni vill.
Adressen är Storgatan 13

Har haft en lång golfrunda i dag och det var så kallt. Ska gå en runda i morgon med, så det börjar bli dags att sova.
Godnatt // Lena


Kommentarer
Postat av: Regina

Å så trevligt med ett besök på Jerners Rum så här på kvällskvisten. Min mor bor i Mariefred så butiken besöker jag gärna när jag är där. Tack för besöket hos mig=)



Ha en fin start på veckan!

Regina

2011-10-16 @ 22:12:01
URL: http://vitthusmedsvartaknutar.blogspot.com
Postat av: Raina

Tack för er rara hälsning om vårt kök!

Kram Raina

2011-10-19 @ 21:56:14
URL: http://stenlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: